Vores Ydelser

Skræddersyede løsninger til små virksomheder med fast månedlig pris

Bogholderi

Bogholderi er vores kerneydelse - vi hjælper med at holde styr på, hvad der kommer ind og ud, og sikrer, at dit regnskab er rigtigt.

Vi tilbyder tre forskellige pakkeløsninger afhængigt af dine behov.

Hvis du er i tvivl om, hvad der passer bedst til din virksomhed, så skriv eller ring til os og aftal en tid til en uforpligtende snak.

Der er ingen binding, og du kan frit skifte mellem de forskellige pakketyper.

Du kan læse mere om pakkerne her.

Rådgivning

Udover det almindelige bogholderi kan vi også tilbyde dig og din virksomhed mere skræddersyet hjælp til diverse administrative opgaver, så du ikke behøver at skulle forstå alt fra SKAT eller Virk.dk.

Vi kan f.eks. hjælpe med et- og flerårig budgetering, opfølgning på eksisterende budgetter, udregne nøgletal for din indtjening og hjælpe med at gennemgå regler på bestemte områder og brancher.

Vi tilbyder også hjælp til opstart eller nedlukning af virksomhed. Har du en idé til at starte en forretning, men mangler hjælp til det formelle, eller hvis du løber ind i problemer med afsluttende regnskaber under nedlukning, så kontakt os og hør, hvordan vi kan hjælpe.

Læs mere om vores rådgivningstilbud her.

Bogholderi pakker

Lille pakke
  • Bogføring af dine indtægter og udgifter

  • Udarbejdelse af dit momsregnskab

  • Udarbejdelse af dit skatteregnskab ved årsafslutningen

  • To årlige statusmøder om din virksomhed, hvor vi kan vende dine overvejelser eller spørgsmål

Pris pr. mdr: 3.500 kr. + moms

Mellem pakke
  • Bogføring af dine indtægter og udgifter
  • Håndtering af dine bilag og kvitteringer

  • Udarbejdelse af dit momsregnskab

  • Udarbejdelse af dit skatteregnskab ved årsafslutningen

  • To årlige statusmøder om din virksomhed, hvor vi kan vende dine overvejelser eller spørgsmål

Pris pr. mdr: 4.000 kr. + moms

Stor pakke
  • Bogføring af dine indtægter og udgifter
  • Håndtering af dine bilag og kvitteringer

  • Udarbejdelse af dit momsregnskab

  • Udarbejdelse af dit skatteregnskab ved årsafsluningen

  • Udsendelse af faktura

  • Udsendelse af rykkere

  • To årlige statusmøder om din virksomhed, hvor vi kan vende dine overvejelser eller spørgsmål

Pris pr. mdr: 5.000 kr. + moms

Hvis du har brug for rådgivning kan vi enten aftale en fast pris, eller afregne løbende, hvis det er en enkeltstående opgave, du skal have løst. Vi kan bl.a. hjælpe med:

  • Hjælp til forståelse af selvangivelse for enkeltmandsvirksomheder

  • Hjælp til opstart eller nedlukning af virksomhed

  • Budgettering

  • Optimering af arbejdsprocesser

  • Offentlige systemer og krav til indberetning af oplysninger

  • Råd omkring administrative IT-systemer

  • Sparring omkring forretningsstrategi, såsom prisfastsætning og analyser af indtjening

  • Oprettelse af en pensionsordning

  • Oprettelse af en forsikringsordning, herunder sundhedsforsikring

  • Lønkørsler for et mindre antal ansatte

Pris pr. time 550 kr. + moms

Rådgivning